Kompensatsiooniks sellele, et ma Itaaliasse ei lennanud.
Nädala alguses hakkasid ilmad tasapisi jahenema. Teisipäeva õhtul oli esimene etapp Merko Talveradade liikumissarjast. Plaanisin raja läbida joostes, kuid igaks juhuks panin uisusuusad autosse. Foorumis kiideti Pirita rada üsna palju, kuigi ma ei pööranud sellele eriti suurt tähelepanu. Ma polnud kunagi seal suusatamas käinud ning ainuke kogemus kunstlumerajast on olnud Nõmmel ja see pole sõitmist väärt, paraku. Piritale jõudes olin meeldivalt üllatunud! Õudselt külm oli, aga suusatada oli mõnus. Tõesti, väga hea rada. Minul pole küll ühtegi etteheidet sellele, et kuskil on mulda väljas või jää/lume klompe või et lihtsalt kitsas on. Ju ma olen siis vähenõudlik, aga Tallinna kliima kohta super rada. Ei olnud mul ka kokkupuudet õela administraatori tädiga, ega teed mitteandvate kaassuusatajatega.
Igaljuhul, kui vähegi võimalik, sean suusasammud sinnapoole. Kuigi minu logistika juures on Piritale minek samasuur ettevõtmine kui Valgehobusemäele või Kõrvemaale. Aga tänasel ajahetkel on Pirita raja eeliseks ka pikkus, ca 3,5 km.
Õnneks, saabus ka lumesadu siiamaile ja jätkus päris mitu päeva. Järgnevalt otsustasin testida Keila suusaradasid. Eriti suurt lootust ei omanud, kuid taas üllatusin. Suusarajad oli siingi väga head, kusjuures kõigil distantsidel klassikajälg sees. Rahvast oli vähe ja sai rahulikult omas tempos nohistada.
Täies sõidukorras on ka 7 kilomeetrine rada, mis skeemidelt puudu, kuid metsa all tähistatud. Põhja osariikides on see vist kõige pikem rada siiani. Isegi täna veel reklaamib oma 2,5 kilomeetrist kunstlumerada Valgehobusemägi. Ei tea, kas talv on neid maha jätnud või entusiasm on otsa lõppenud.

Aga ise olen veebruarikuusse päris palju sportlikke tegemisi planeerinud, ning nüüd peab end tasapisi ka värske õhuga harjutama...
Kuid homme on ratsaspordipäev, nii et taas pühapäeval värske õhu treeningutele.
Itaaliast niipalju, et lennud olid plaanikohased, suusad jõudsid kohale samaaegselt ning majutus on itaaliapäraselt kodune. (Nii et, kasutage Virve Palu reisi orgunnimis teenust ka edaspidi). Kõhklusi tekitas vaid see, kuidas saada renditud väikebuss suverehvidega 1400 abs kõrgusele?! Ei tea kas unustasid öelda, et lähevad Dolomiitidesse mitte Sitsiiliasse.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar